loading...
پرتال تفریحی کلاغــ فانــ
ehsan farezan بازدید : 474 1390/09/07 نظرات (1)

www.kalaghfun.rozblog.com|کلاغ فان

به لحظه های “بی” توبودن سلام میکنم

به سینه ام دلی هست به نام میکنم

تمام میشود این فاصله ها بی گمان

به لحظه های “با “تو بودن سلام میکنم

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


www.kalaghfun.rozblog.com|کلاغ فان

به لحظه های “بی” توبودن سلام میکنم

به سینه ام دلی هست به نام میکنم

تمام میشود این فاصله ها بی گمان

به لحظه های “با “تو بودن سلام میکنم

 

 

 

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

سلام عزیز مهربون ما
رو نمیبینی خوشی؟

هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق
کشی؟

 

 

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا
سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا
سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!

ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم.!

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام
صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز
میبینم

و تو خودت را در آینه من آبی

بیا برویم باورمان را قدم بزنیم

تا شانه های خیابان خیال کنند

جنگل و دریا بهم رسیده اند !؟

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

سلام من

به غنچه ای که صبحدم

به خنده باز می شود

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام  بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با
سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

سلام ،

.

ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام
اس بازی میکردیم
یکی از سلاماافتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟
ما
منتظریم !

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms
سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و
سلام به تو که محکوم به دوست
داشتنی.

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

(اس ام اس برای جواب سلام)
سلام ای کهنه عشق من که یاد تو
چه پا برجاست
سلام بر روی ماه تو
عزیز دل سلام از ماست

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام من

به آن پرند سپیده وشادمان

که در سپیده با نسیم

ترانه ساز می شود

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام من

به پیچکی که صبح دست سبز او

به سوی آسمان بی کران دراز می شود

 

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

 

به تو سلام می کنم
کنار تو می نشینم

و در خلوت تو شهر بزرگ من بنا می شود .

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

من به تو سلام میکنم
تو که تک ستاره دمادم غروبی
ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی

ای که جادوی کلماتت قلمها را

سرنگون میکند سلام

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

اس ام اس سلام برای نماز صبح

 

سلام من

به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر

تمام جسم و جان او پر از نماز می
شود

 

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

سلام  ای دل نورانی خورشید،
ای نگاه آبی آسمان، ای شکوه آفرینش!
سلام ای وسیع جاری، ای پهنه نور باران، ای طراوت بی
کران
روزت به خیر
باد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایران گویا در تاریخ 1348/10/11 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

http://www.irangooya.ir/


کد امنیتی رفرش
shop
مجموعه 10سال جوانتر به نظر برسید



مجموعه فوق العاده 10 سال جوان تر به نظر برسيد، روش قطعي براي مبارزه با پيري، شامل بهترين راه كارها براي جوان ماندن پوست. مجموعه اي به زبان فارسي در يك دی وی دی اورجینال ...
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 4500 تومان

تست زني به شيوه نفرات اول كنكور
تست زني به شيوه نفرات اول كنكور



تست زني به شيوه نفرات اول كنكور. كاملترين بسته به روش مهندسي معكوس و منطق فازي به كمك روشهاي ۷ گانه كشف گزينه صحيح. آيا مي دانيد با زدن حتي يك تست صحيح مي توانيد شانس موفقيت خود را افزايش دهید؟
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 1 DVD قیمت: 4800 تومان

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت دوستان عزیزم.اول اینکه امیدوارم از قالب وبلاگ خوشتان اومده باشه و دوم از مطالب وبلاگ.دوستان در جهت پیشروی وبلاگ نظر یادتون نره و خواهشا روی تبلیغات کلیک کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 1,299
  • بازدید سال : 7,872
  • بازدید کلی : 85,763