loading...
پرتال تفریحی کلاغــ فانــ
ehsan farezan بازدید : 428 1390/09/08 نظرات (0)

www.kalaghfun.rozblog.com|کلاغ فان

سلام

از شرکت رب تبریک مزاحم میشم

میشه یه رب بغلتون کنم !؟

محض تبریک میگما !

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


www.kalaghfun.rozblog.com|کلاغ فان

سلام

از شرکت رب تبریک مزاحم میشم

میشه یه رب بغلتون کنم !؟

محض تبریک میگما !

.

.

.

عجب موجود سخت جانی ست دل !

هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد و باز هم برایت میتپد !

.

.

.

فکر نکن توی دنیا تنهایی !

بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی . . .

.

.

.

فرق تو با نسیم اینه که نسیم نفس آسمونه اما تو نفس منی

.

.

.

ترک ما کردی ولی با هرکه هستی یار باش / این رفیقان نارفیقند ، گفتمت هوشیار باش . . .

.

.

.

خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد

دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد . . .

.

.

.

باران و تگرگ را به چشمم دیدم / افتادن برگ را به چشمم دیدم

در واهمه ی نبودن و بودن تو / من سختی مرگ را به چشمم دیدم . . .

.

.

.

برات مسیج میدم با عطر زیتون !

جوابش را بده خوشکل شیطون !

.

.

.

هر چى زنگ میزنم به گوشیت یه صدایى میگه :

مشترکى که به یادشى تو رو فراموش کرده! راست میگه؟

.

.

.

دلم دریا به دریا از تماشای تو می گیرد / دلم دریاست اما از تماشای تو می گیرد

تو تنها با تماشای خود از آیینه خشنودی / دل آیینه اما از تماشای تو می گیرد . . .

.

.

.

خدایا در فراغ دوست بگیر از من دنیا را / اگر بی عشق او باشم نبینم صبح فردا را . . .

.

.

.

اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد

چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد . . .

.

.

.

همین روزا دستگیرت میکنن میبرنت زندان

هنوز عامل اصلی جنایت معلوم نشده

اما اثر انگشتت رو قلب شکستمه !

.

.

.

سلام سلامی خالصانه ، ارادتی مخلصانه ، بوسه های جانانه

بر لبانی مستانه ، به طور مخفیانه ، خیلی خیلی مهربانه

پذیراباش از منِ دیوانه !

.

.

.

شبی رو به عرش کبریا کردم

خودم را از غم دنیا رها کردم

”نداآمد بگو آنچه نیاز توست”

برایت بهترینها را دعا کردم . . .

.

.

.

ازعذاب بی توبودن درسکوت خود خرابم / دوری ازصورت ماهت هرنفس میده عذابم . . .

.

.

.

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ، که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر ، نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست . . .

.

.

.

کبوتر نباش که تو دل آسمان پرواز کنی ، آسمان باش تا کبوتری در دلت پرواز کند . . .

.

.

.

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد  . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
shop
مجموعه 10سال جوانتر به نظر برسید



مجموعه فوق العاده 10 سال جوان تر به نظر برسيد، روش قطعي براي مبارزه با پيري، شامل بهترين راه كارها براي جوان ماندن پوست. مجموعه اي به زبان فارسي در يك دی وی دی اورجینال ...
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 4500 تومان

تست زني به شيوه نفرات اول كنكور
تست زني به شيوه نفرات اول كنكور



تست زني به شيوه نفرات اول كنكور. كاملترين بسته به روش مهندسي معكوس و منطق فازي به كمك روشهاي ۷ گانه كشف گزينه صحيح. آيا مي دانيد با زدن حتي يك تست صحيح مي توانيد شانس موفقيت خود را افزايش دهید؟
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 1 DVD قیمت: 4800 تومان

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت دوستان عزیزم.اول اینکه امیدوارم از قالب وبلاگ خوشتان اومده باشه و دوم از مطالب وبلاگ.دوستان در جهت پیشروی وبلاگ نظر یادتون نره و خواهشا روی تبلیغات کلیک کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 538
  • بازدید ماه : 1,298
  • بازدید سال : 7,871
  • بازدید کلی : 85,762